• ქართული
  • English

ახალი ამბები

სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის ექსპერტებმა საზედამხედველო ჯგუფს შესრულებული სამუშაოები წარმოუდგინეს

სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის ექსპერტებმა საზედამხედველო ჯგუფს შესრულებული სამუშაოები წარმოუდგინეს

სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის ექსპერტები საქართველოში ვიზიტისას კონტრაქტის საზედამხედველო ჯგუფის წევრებს შეხვდნენ. შეხვედრა სან დიეგოს

ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების მნიშვნელოვანი მონაცემების ანგარიშგების პილოტირება წარმატებით მიმდინარეობს

ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების მნიშვნელოვანი მონაცემების ანგარიშგების პილოტირება წარმატებით მიმდინარეობს

I2Q პროექტის ფარგლებში, სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მსოფლიო ბანკის მხარდაჭერით, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და

განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორთან SDSU ექსპერტების გაცნობითი შეხვედრა გაიმართა

განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორთან SDSU ექსპერტების გაცნობითი შეხვედრა გაიმართა

განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორმა ალექსანდრე წულაძემ გაცნობითი ხასიათის შეხვედრა გამართა სან დიეგოს სახელმწიფო

სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის ექსპერტების მორიგი ვიზიტი დაიწყო

სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის ექსპერტების მორიგი ვიზიტი დაიწყო

სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის კვლევითი ფონდის ექსპერტები, პროფესორი დუგლას ფიშერი და პროფესორი ჯეიმს მარშალი საქართველოს

მექატრონული სისტემების სწავლება ბსსა-ის საგანმანათლებლო პროგრამებში საბაკალავრო, სამაგისტრო და პროფესიული სწავლების საფეხურებზე დაინერგება

მექატრონული სისტემების სწავლება ბსსა-ის საგანმანათლებლო პროგრამებში საბაკალავრო, სამაგისტრო და პროფესიული სწავლების საფეხურებზე დაინერგება

სსიპ ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემია (ბსსა) კონკურენტული ინოვაციის ფონდის (CIF) პირველი საგრანტო კონკურსის ბენეფიციარია. CIF-ის

2024 წლის ბოლომდე STEAM ექსტრაკურიკულური პროგრამა 200 სკოლაში განხორციელდება

2024 წლის ბოლომდე STEAM ექსტრაკურიკულური პროგრამა 200 სკოლაში განხორციელდება

I2Q პროექტი ითვალისწინებს სკოლებში STEAM ექსტრაკურიკულური პროგრამის შექმნას, რისი მიზანიც საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლების მიმართ მოსწავლეების,

1 3 4 5 6 7 42